نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو

خرید بک لینک
تاريخ : شنبه چهارم دی ۱۳۹۵بسم الله الرحمن الرحیمپارسال وقتی میخواستیم مودم ADSL نصب کنیم همه ی کارهای تلفنی را من انجام دادم و مودم به اسم من ثبت شده بود..وقتی برای نصب حضوری تماس گرفتند من گفتم ساعت حدود 6 عصر بیاین ( آخه من خونه تنها بودم و با همسری هماهنگ کردم که این موقع خونه باشند برای نصب )خلاصه آقای نصاب بهم زنگ زد که من کارم جایی تمام شده و محدوده ی خونه ی شما هستم میخوام بیام واسه ی نصب و منم گفتم نه نمیتونم پذیرای شما باشم..اون آقا هم گفت مگه خونه نیستید گفتم بلهگفت دوباره کاری میشه من دوباره باید این مسیر را بیام و از این حرفها..منم اول ترسیدم بگم همسرم نیست چون خیلی ها تفکرشون فرق میکنه باور کنید من به این حدیث ایمان دارمامام صادق(علیه السلام) : زن و مرد در خانهی خلوتی باشند، سومین نفر شیطان است.گفتم به آقا بگم که همسرم نیست هر وقتی اومد بیاین ، گفتم یا به رو میگه یا توی دلش مگه میخوام چکارش کنم ، یک نصب مودمه ، یا خانمه خودش مشکل داره یا شوهرش متعصبهخلاصه از نصاب اصرار و از من انکار که دل را به دریا زدم و گفتم ببخشید آقا همسرم نیست و من نمیتونم پذیرای شما باشم ایشان همان ساعت 6 که قرارمان هست می آیندمنتظر واکنش آقا شدم که برعکس تصور من بسیار با احترام گفت متوجه شدم باشه من ساعت 6 می آیم..(لحنش واقعا عوض شد..)باور کنید از نسل امروزی که پشیزی به این نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو...

ما را در سایت نیمه لجباز من...نیمه لجباز تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:19

صفحه بندی